Saturday, February 6, 2010

Utamakan Kesihatan Anda


My site was nominated for Best Blog About Blogging!

Hari ni aku tlah wat rekot bru... hHEHE petang tdi aku g jogin dgan mmbe. aku dpat wat stu stengah pusingan. kat taman permaisuri cheras.. hehehEh.. selalu aku dpat wat sparuh je..
tpi ari ni lain.. aku dgan brsemagatnye dapat wat yg terbaik. hahahaHAhHAa..
mugkin esok luse aku dpat buat dua psingan ke.>!! mne tau.. hehehHEhe...
esok ptag mgik aku nak g cheras lgi..!! nak main bdminton lak..
spe2 yg nak ikowt bleh lah tggu kat sne.>!! ok tggu cte yg bru.. ;P

0 comments:

Post a Comment

DaLam KenanGan

DaLam KenanGan
 

™Tentang Dunia kYo Roy Free Blogspot Templates Designed by productive dreams for smashing magazine | | Free Wordpress Templates. Cell Numbers Phone Tracking, Lyrics Song Chords © 2009